2015. április 7., kedd

Jövő

Mindenki számára mást rejt, de közös bennük, hogy mindannyian álmokat szövünk róluk: a jövő.
Az emberek tettei mindig is egy bizonyos célt szolgálnak, melyek legtöbbször a jövőnk miatt fontosak. Ilyen például a tanulás. Persze nem mindenkinek lételeme a tanulás, hiszen egy sportoló mit kezdjen vele fénykorában? Legfeljebb utána kellhet, de amíg a szakmában mozog, addig minek?
Különböző elképzeléseink vannak, én most a sajátomat fogom leírni, ami nem lesz túl hosszú.
Vannak, akik szerint a jövőben az emberek már annyira modernek és okosak lesznek, hogy repülőautókat fognak vezetni, meg hasonlók. Nos, én személy szerint remélem, hogy nem így lesz, mert a végére már borzasztó unalmas lenne. Persze egy kis fejlődés nem ártana, de nem ebbe az irányba: inkább egy kicsit vissza kéne tolatnunk oda, ahol az emberek még tudtak élni net nélkül is. Jó, mondom én, aki alig bír ki 1 órát anélkül, hogy ne nézzen rá a telefonjára, de azért jó lenne egy kicsit régebbi világ. Na mindegy, nem ez lesz az én jövőm.
Pontos terveim még nincsenek, de mindenképpen külföldön szeretnék élni. A lehetséges országok közé vettem Spanyolországot és Olaszországot, persze ez még nem a végleges lista, hiszen ez elég szűk. A többin még gondolkoznom kell, de azt se tartom kizártnak, hogy a Dél-Amerikai kontinensen telepedjek le. 
Az egészben a hivatásom a leghomályosabb. Fogalmam sincs mit kezdjek magammal. Szívem szerint író lennék, vagy valami ezzel kapcsolatos, de ebből nehéz megélni. Régebben orvos szerettem volna lenni, de aztán rá kellett jönnöm, hogy a biológiához tényleg tanulni kell és tényleg nehéz tantárgy. Szóval erről letettem. Tehát valami írói szakma lenne a legjobb számomra, mert azt élvezni is tudnám.
Az egyetlen, amiről van pontos elképzelésem az a család. 2 gyereket szeretnék, egy fiút és egy lányt, de nem ikreket. A fiú legyen idősebb. Igaz, ennek nem tudok parancsolni, de így lenne a legjobb. Egy kisebb házban szeretnék élni, ahol van medence. Na jó. Így jobban belegondolva erről sincs pontosabb elképzelésem.
Nagyjából ennyi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése