2015. április 7., kedd

Hobbi

 Ez a fogalom egy vagy több olyan dolgot takar, ami érdekel egy adott embert. Persze nem ennyire mereven közelítem meg a témát. 
Mindenkit más és más dolgok érdekelnek, ezért szinte nincs is olyan ember, akinek a hobbijai hasonlítanának egy másik emberéhez. Ez olyan dolog, mint az ujjlenyomat. Az én hobbijaim például elég szokatlannak számítanak, legalábbis az emberek reakcióiból erre következtetek...
 Az első, egyben legkedvencebb hobbim az írás. Már kicsi korom óta érdekel. Alsóban több, mint 3 írós füzetet végeztem ki, tele butábbnál butább kis történetekkel, amik mára sokak szerint igazán érdekessé váltak, mert, ha visszanézik az akkori és a mai írásaimat, azt mondják sokat fejlődtem. Volt egy köztes időszak, ami gyakorlatilag a kettő keveréke: a gyerekes- és a komolyabb írásoké.
Sokan mondják, hogy tehetséges vagyok, és, hogy hihetetlen mennyi energiát és fantáziát bele tudok fektetni egy-egy irományomba, és minden bók jól is esik, azonban fontos, hogy én magamnak írok. Lehet, hogy megmutatom másoknak is, hogy aznap éppen mit írtam, de a kettő akkor sem ugyanazt jelenti. A legutolsó és jelenleg is írt könyvemet 1 hónapja kezdhettem el, és azóta több, mint 100 oldalasra nőtte ki magát.
Mint minden sztori, ez is nagyon a szívemhez nőtt, azonban az a legnagyobb hibám, hogyha éppen nem érzek "ihletet", és olyan sorokat írtam le, amik később nagyon nem tetszenek, hajlamos vagyok kitörölni az egészet. Ezzel sokszor meggyűlt már a bajom, de aztán mindig újrakezdtem. Azt hiszem ennyi.
A következő hobbim nem áll olyan messze az előzőtől: olvasás. Bevallom, nem sokféle könyvet olvasok, viszont az elmúlt évben bepótoltam az elmaradásaimat, és 5, most már 6 könyvön rágtam át magam. A legutóbbit éppen tegnap fejeztem be, és a kb. 430 oldalas könyv 3 nap alatt végeztetett ki.
Kedvenc témáim egyike a történelem, és a kedvenc könyvsorozatom is erről árulkodik, megfűszerezve egy kis kalanddal. Oliver Bowden sorozata az egyik legnépszerűbb videojáték történetét, az Assassin's Creedet dolgozza fel. Na igen, emiatt már kaptam hideget, meleget jó számmal, mivelhogy van egy kialakult sztereotípia, miszerint a lányok nem játszhatnak és nem olvashatnak ilyet. De én sutba dobtam ezt a baromságot, és belevágtam.
Nagyon érdekes minden egyes fejezete a könyveknek, tele van fordulatokkal, szerelmi szálakkal, és persze a játékhoz híven erőszakkal. Eddig ez volt az első könyvsorozat, amit végigvittem, és még nincs vége.
A harmadik hobbim a foci. Játszani is szeretem, de mivel nem nagy erősségem maradok a nézésénél. Sok kedvenc csapatom van, mint például az Arsenal, a Bayern, a Real, a Chelsea, de a legkedvencebb csapatom a Barcelona. Szinte minden nap meccset nézek, még akkor is, ha éppen nem megy semmi számomra érdekes a tévében. Keresek egy ismétlést, és megnézem a neten. De van, amikor egyszerűen csak videókat nézek a játékosokról, és ezzel is sikerül lefoglalnom magam.
A kedvenc játékosaim közé tartozik Neymar és James Rodriguez, de rajtuk kívül még szeretem Eden Hazardot is. Persze ez a legszűkebb kör. Viszont az ő hármójuk játékát imádom a legjobban nézni.

Nos, azt hiszem ennyi. Nincs több hobbim. Így leírva soknak tűnik, de mivel csak ki van fejtve annyira nem sok. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése